Ut i spåret!

Nu blir det en skidtur i härliga Ludvika. Det ska bli riktgit skönt att börja träna igen efter den långa och intensvia förkylningen. Igår drack jag och min kära mormor vin, var på restaurang och slöade framför tvn med På Spåret och Lets dance. Ikväll bänkar vi oss framför Melodifestivalen men framför allt skidskytte klockan 12.20. Mormor ska förmodligen köpa en ny bil som vi även ska hinna med att kolla på under dagen. Elin jobbar på en ny layout för bloggen och ett bloggmöte över telefon är ett måste nu när vi är många mil ifrån varandra(Miss you dear). Nu blir det ut i spåret!


Här startar jag!
Här är skidorna och kolla dagen!! :)

TjaCha, Joakim

Kommentarer
Postat av: M A T H I L D I S

Dom har ändrat systemet nu. Nu finns det en sak som heter Spotlife Open som man kan få av dom som har premiumbloggar, alltså man behöver en invite. Dom på Spotlife väljer ut en Spotlife Open blogg som får bli premiumblogg en gång i månaden.



Jag fick en invite, och sen fick jag en till, jag har min egna blogg där nu men jag gillade det inte, men om du vill så kan ni få den andra inviten om ni mailar mig på [email protected]! :)

2011-03-12 @ 13:00:37
URL: http://mathildis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0