Once a failure always a retard

Sicket litet personligt helvete jag har haft den senaste tiden. Det börjar
med att jag tappar bort mitt bankkort, inte den största dealen i världen
men måste vänta en vecka tills jag får ett nytt. Igårkväll påväg hem för
lägger jag alltså min mobil. Jag känner mig helt handikappad utan mobil
och får lite hysterisktpanik skratt innan jag tar tag i saken.

Mobilen återfinns på hittegodset på UL center. Ibland är inte Uppsalas
länstrafik totalt värdelösa trots allt...Ikväll blir det rehabkväll för både
mig och Joakim som är uppe i Dalarna, (miss you vännen). Jag ska bänka
mig framför en film med lite popcorn frammåt småtimmarna men först plugg!

Tjacha, Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0